пʼятницю, 22 квітня 2016 р.

«Моя нова поліція-моя довіра»
21 квітня 2016 року у Жовківській ЦРБ пройшов День інформації «Моя нова поліція-моя довіра», спрямований  на побудову довіри до української поліції, розуміння її ролі у вирішенні нагальних місцевих проблем.  Зустріч проведена в рамках реалізації нового всеукраїнського проекту «Моя нова поліція: громадська підтримка реформи національної поліції.Мета проекту - вибудувати довіру та встановити плідні стосунки між новою поліцією та громадянами, для яких вона працює і яких має захищати,  підвищити  обізнаність громадськості з таких питань, як зміна ролі поліції в рамках нового закону “Про Національну поліцію” та практичний вплив нововведень на щоденне життя громадян.  На захід були запрошені представники районного відділу поліції Шимкович Мар`ян Степанович – старший дільничний офіцер поліції, Кушнір Роман Богдановичдільничний офіцер поліціїі.
Бібліограф Софія Кіх продемонструвала презентацію   про реформу Національної поліції, ознайомила присутніх з  правами та обов'язками поліцейських.

Представники поліції  поспілкувалися з учасниками заходу у форматі "жива бібліотека", розповіли про нововедення та аспекти своєї роботи. 

Немає коментарів:

Дописати коментар