четвер, 23 квітня 2020 р.

Найвідоміший письменник з України
Так у світі називають Андрія Куркова і вважають одним із найуспішніших українських авторів. Сам він про себе каже: «Успіх для мене — це здійснена мрія. Я багато років мріяв стати професійним письменником, і став ним. Мої книги сьогодні читають по всьому світу — від Японії до Бразилії. Розповідаю і про Україну, і про минуле, і про Радянський Союз. Мені це подобається. Я просто займаюся улюбленою справою — це, напевне, і є найбільший успіх в житті».
Андрій Курков народився 23 квітня 1961 року в селі Будогощ (Ленінградська область). З раннього дитинства живе у Києві. У 1983році закінчив Київський державний педагогічний інститут іноземних мов. З 1985 по 1987 служив охоронцем в Одеській виправній колонії №51. Закінчив Школу перекладачів японської мови. Працював редактором видавництва «Дніпро», сценаристом на кіностудії О. Довженка, викладав у Белл Колледжі (Кембридж, Англія). З 1988 член англійського ПЕН-клубу. Член Спілки кінематографістів України та Національної спілки письменників. З 1998— член Європейської кіноакадемії. З1998— постійний член журі премії Європейської кіноакадемії «Фелікс». Андрій Курков є автором 13 романів та 5 книжок для дітей, серед яких «Не приведи мене в Кенгаракс», «Бікфордів світ», «Смерть стороннього», «Пікнік на льоду», «Гра у відрізаний палець», «Закон равлика», «Львівська гастроль Джимі Хендрікса» та ін.
За його сценаріями поставлено понад 20 художніх і документальних фільмів. Книги перекладені 36 мовами.
У 2012 році нагороджений відзнакою «Золотий письменник України», а також Орденом Почесного легіону (Франція). Одружений з Елізабет Шарп (консультант у Британській раді в Україні), має трьох дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар